divendres, 29 de gener del 2010

EL TAROT DE PATRÍCIA



L'Ignasi ens ha demanat un treball personal que ens representi. Havia pensat en fer unes cartes del tarot... Però no m'agrada el que m'està sortint. Els dibuixos són torpes, les cartes del tarot tenen un punt "primitiu" però a mi em queden ... no sé, que no ho veig.
Volia agafar cada carta i fer alguna cosa tipus Clemence pollet... però no m'agraden les cartes que estic fent... Així que he pensat una història la voltant d'una dama de cors..

Estic veient que si continuo amb el tarotisme m'estancaré.. i no aniré en lloc, així que.. CANVI de tema

Aquesta és la portada del llibre de la Clemence que tinc a casa amb una dedicatòria molt maca pel Joel i la Rita. L'Ignasi m'aconsella que provi de deixar blancs a les il·lustracions per que no quedin tant atapeïdes... I ella deixa blancs, utilitza plumilla, és elegant...
Ja veureu quan la dama de cors arribi a les meves mans.. se va enterar de lo que es la elegancia!!!

2 comentaris:

  1. Ei Patri, feia molt que no entrava al teu blog. Quina passada. Has treballat mol t i de valent. Quedo admirada. Pensar que una amiga meva pot fer aquestes il.lustracions quasi em posa l apell de gallina. Les trobo precioses en general i ho trobo com màgic que puguis fer-ho (serà la meva vesasnt de científica quadarada?).
    M'has d'explicar això de Navarra que no em queda molt clar. A mi la carta de la maternitat m'agrada... Bé, gupa, segueix amb aquest camí que crec que tindràs molta gent seguidora : )
    Petonets. Conxi.

    ResponElimina