dimecres, 23 de setembre del 2009

Groc: matinar




Aquest dies estic "polint" alguns dibuixos que m'agradaven del curs passat. Amb la Mariona Cabassa vem fer un exercici sobre els colors. A mi el GROC em recorda... la meva mare i el matí.


Quan ho vaig fer encara no m'atrevia a pintar amb acrílic i vaig fer-ho amb ceres gruixudes .. total, va quedar una mica marranot i més LILA que GROC!!. Aíxí que he tenyit a la mare, la he maquillat, li he fet la manicura i li he comprat un llitet nou a la nena.
Us deixo que m'espera una iaia a la pelu a punt per tenyir-se de BLAU!!

5 comentaris:

  1. no pensava teyir-ma de blau.....grasias pal cunseill la mara.....

    ResponElimina
  2. m'agrada mol el dibuix de la mara "groga i el llit nou" i mes m'agrada que t'enrrecordis la mara que......i, un peto i una abrasada!!

    ResponElimina
  3. me falta un "de" al cumentario anterior lo siento !!borralo¡¡¡¡¡

    ResponElimina
  4. Oh mami, mami blue!!! me'n alegro que t'agradi!!

    ResponElimina
  5. Hola Patricia Soc la teva navodeta Ona, Tens un blog molt maco... jo tambe el tinc,.... SI HI BOLS ENTRAR: amy--gunter.blogspot.com !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Xao, Molt maco el divuix que sino me equibocu es diu "BESTINT SANTS"

    ResponElimina