dijous, 29 d’octubre del 2009

ERA L'ALTRE!!!!

Ahir vaig anar a imprimir el meu primer PLÒTER!! Va ser emocionant veure el meu llop i la meva caputxeta en gegant!!! Però, com ja es costum, a la meva dilatada carrera artística (je,je), tenia 2 opcions... Quina triar??? Vaig triar un i el vaig fer en gran (SUPER GRAN!!) i l'altre el vaig imprimir en un dina-4... Aquest matí quan l'he ensenyat a la Rebeca i a les companyes ha quedat claríssim que el bo era el petit.!! Ha sigut una classe super xula: el "enchinchado". La Rebeca penjava els retòls que havíem portat i els comentavem. Era una passada veure cuantes versions diferents sortien del mateix tema!!

2 comentaris:

  1. I aquest que has posat aquí és "l'un" o "l'altre"? A mi, la veritat, és que m'agraden tots els que has posat i em passa com a tu, no sabria quin triar...
    Ei, quan siguis una artista famosa i necessitis una representant, o secretaria, o qualsevol cosa que em pugui retirar d'aquesta vida que tu i jo coneixem tan bé, pensa en mi, SISPLAU!!!!
    ptons
    eva

    ResponElimina
  2. Aquest és l'altre!! el que havia fet en petit!!

    i SIIIII, RETIREM-NOS JUNTES!!!! Pujavem a la muntanya dilluns, dimarts i una estoneta el dimecres i res, cada una els projectes que ens agradaven: Picasso, la vida dels elefants, els païssos del món (ens haurien de pagar dietes per documentar-nos, clar). Dijous i divendres, i la tarda de dimecres seria NOSTRA, entonces creábamos (segur que els dies de la muntanya ens donaven molts temes per "inspirar-nos"). Tú escribies i jo dibuixava. Després anavem a les fires de Bolònia, París... seria sacrificat, però valdria la pena.... Veritat que ho podem fer?? oi que sí??
    Sí el mes de febrer no vull sentir parlar d'aquest tema ... no m'ho tinguis en compte!!

    Molts petons, i quedem un dia!!

    ResponElimina