dissabte, 24 d’octubre del 2009

Les caputxetes i EL LLOP




Hi havia una vegada unes caputxetes-llumins que anàven directes a la boca del llop de paper de vidre.... l'emoció estava assegurada ... però .. allò.. no podia acabar bé.

Ja porto dies barallant-me amb el photoshop i amb mi mateixa.. la caputxeta és només un llumí indefens?.. li faig un vestidet i una caputxa de globus?.. i així després infla el globus i surt victoriosa? les lletres...???? aaarg!!! i el fons?? de quin color.. poso color al fons.. i com poso tota la informaci'o sense carrgar/me el r[etol___

S-accepten consells *ara tampoc no em funciona aquest teclatS!! socorrooo!!

2 comentaris:

  1. ei llobera-peloponesa!
    totes són xules, q lo seps, et paso uns pensaments per si serveixen...
    del primer ( que és la versió per la que més aposto...no me preguntes porqué )
    m'agraden: 1.color fons combinat amb la resta, 2.caputxeta globovermell i les altres sense,3.em falta la caixa de llumins que és bona idea de les altres versions

    no m'agrada tant: 1.la boca tant oberta del llop, suposo que és molt difícil una altra manera...dende luec a mí no se m'acurre
    2.el text "i el llop" probaría de col·locar-lo d'una altra manera, et diria que millor les disposicions horitzontals de les versions 3 i 4...ala! a barallarse amb el photoxop

    abraçada pat i pal
    xavierico

    ResponElimina
  2. He mantingut la caputxeta-globus, les lletres en horitzontal i la caixa de llumins(tot i que ara fa de detall decoratiu pq. per posar informació no servia: o no es veia, o es veia una caixa-pegote de llumins gegants!)
    Gràcies!!

    ResponElimina